Aromadizainas

Patalpų kvepinimas




Prekės ženklo susiejimas su aromatu


Kvapais paremtas prekės ženklo valdymas – tai daugiau nei vien tik malonių aromatų paskleidimas patalpoje. Tai menas, padedantis susieti bendrovės prekės ženklo identitetą, rinkodaros žinutes ir tikslinę auditoriją su tam tikru aromatu, sustiprinančiu šiuos ženklodaros aspektus.

Tai gali itin pasitarnauti aplinkoje, kurioje derinami kiti jusles žadinantys stimulai, tokie kaip apšvietimas, garsas ir prabangūs aplinkos akcentai, ir padėti sukurti ilgiau trunkantį emocinį ryšį tarp prekės ženklo ir vartotojo.


Klientai taps laimingesni, jų apsilankymas truks ilgiau


Mes padesine jums pasiekti užtikrintų rezultatų – jūsų klientai ne tik taps laimingesni, bet ir prisimins jūsų prekės ženklą, o jų apsilankymas jūsų parduotuvėje truks ilgiau. Tinkami patalpų aromatizavimo sprendimai gali subtiliai paskatinti vartotojus praleisti daugiau laiko mažmeninės prekybos aplinkoje arba veiksmingai pritraukti lankytojų į jūsų parduotuvę.
Paskleidę išskirtinį aromatą savo patalpose galite sustipinti prekės ženklo identitetą, sukurti puikią aplinką savo klientams, darbuotojams bei svečiams, ir išsiskirti iš savo konkurentų.


Daugiau nei rinkodaros priemonė


Uoslė yra vienas sudėtingiausių jutimų, nes nosyje esantys uoslės receptoriai tiesiogiai sąveikauja su smegenų dalimi, atsakinga už atmintį bei emocijas.
Šis jutimas toks stiprus, jog, kaip manoma, lemia net 75 % mūsų kasdienių emocijų. Teigiama, kad šios juslės galią paaiškina glaudus ryšys tarp kvapus fiksuojančios uoslės liaukos ir limbinės sistemos, kuri kontroliuoja emocijas ir atsiminimus.


Parduotuvės kvepinimas


Būdamas įgudęs mažmeninės prekybos verslo atstovas, puikiai suprantate, kokį svarbų vaidmenį atlieka kokybiškas aptarnavimas, ir žinote, kad didele dalimi šį verslo aspektą lemia parduotuvės vidaus atmosfera. Jūsų parduotuvės išplanavimas padeda optimizuoti produktų pateikimą, o interjero dekoro elementų spalva bei stilius sustiprina jūsų prekės ženklo įvaizdį ir papildo parduotuvės apšvietimo bei garso sprendimus. Argi nebūtų puiku, jei turėtumėte galimybę sustiprinti savo prekės ženklo įvaizdį pajungę visas įmanomas jusles, ir ryšį su klientais galėtumėte palaikyti net pasibaigus parduotuvės darbo laikui? Visa tai galite pasiekti pasitelkę aromatus.

Mažmenininkai, savo parduotuvėse įgyvendinę aromatizavimo sprendimus, džiaugiasi ne tik didesniais pardavimais, bet ir ilgesniais klientų apsilankymais. Esame pasiruošę jums padėti sukurti unikalią mažmeninės aplinkos atmosferą pasitelkdami vardinius aromatus, kurie puikiai atspindės jūsų prekės ženklą ir pritrauks tikslinę klientų grupę. Šie potyriai klientams paliks neišdildomą įspūdį ir ilgam įstrigs jų atmintyje.





Maisto ir gėrimo pardavimo vietų kvepinimas aromatizavimas


Ne visada įmanoma privilioti klientų maisto aromatais. Neįmanoma užuosti pakuotėse arba skardinėse pardavinėjamų produktų arba šaldyto maisto kvapo, todėl maisto kvapams artimi aromatai gali padėti sustiprinti klientų pojūčius. Maisto prekių parduotuvės taip pat naudoja šią techniką, nes moderni šaldymo įranga eliminavo kvapus, kurie seniau signalizuodavo pirkėjams apie prinokusius vaisius ar daržovės arba apie duonos šviežumą. Nors šie išradimai padėjo paskatinti sveiką gyvenseną ir sumažinti sugedusių prekių kiekį, jie taip pat eliminavo nuostabius kvapus, galinčius sužadinti pirkėjų apetitą ir signalizuoti apie kokybiškus produktus.

Pasirinkite subtiliai jaučiamą kvapą, kuris padėtų klientams suteikti įsimintinų potyrių ir palikti jiems neišdildomą įspūdį.


Patalpų kvepinimas automobilių pardavėjams


kurios veiklą įkvėpė nepaliaujamas kokybės, stiliaus ir inovacijų siekis, diktuoja kokybės standartus automobilių ekspozicijos salių aromatizavimo srityje. „Aston Martin“ salonas Šanchajuje yra išskirtinis net tik dėl unikalaus dizaino sportinių automobilių – „“ pritaikytas subtilus kvapas leidžia salone apsilankiusiems klientams patirti dar daugiau neužmirštamų potyrių. Be to, švelnus automobilių ekspozicijos salėje tvyrantis aromatas suteikia didesnį erdvumo pojūtį.
„Mercedes Benz“, bendradarbiaudami su mumis, klientams suteikė galimybę pajusti metų laikų kaitą – specialiai parinkti kvapai sukuria vasaros arba žiemos sezono dvelksmą, kuris persipina su atogrąžų miškų ar bambukų aromatais.


Bankai


Padidinkite klientų pasitenkinimą ir pagerinkite klientų patirtį pasitelkdami aromatus.
Klientų išlaikymas
Finansinių paslaugų ir bankininkystės sektoriuje, kuriame jaučiama itin arši konkurencija, klientų išlaikymas yra itin svarbus veiksnys norint šioje srityje pasiekti sėkmingų rezultatų. Pozityvesnė klientų patirtis yra veiksmingas būdas klientams išlaikyti, todėl bankai į patalpų aromatizavimą žvelgia kaip į puikią priemonę bankų skyriuose besilankančių klientų pasitenkinimui padidinti. Patalpų aromatizavimas padeda sukurti atpalaiduojančią aplinką įsitempusiems klientams ir suteikti banko interjerui, kuris įprastai dvelkia šalčiu, jaukumo.
Mūsų kvapai padeda transformuoti erdves. Laukimas ilgoje eilėje gali kelti nepasitenkinimą ir lemti neigiamą klientų patirtį. Klientai bus labiau linkę palankiai įvertinti paslaugą, jei patalpoje dvelks malonus aromatas.


Maloni patirtis banko klientams


Kvapas gali padėti sukurti įkvepiančią ir komfortišką atmosferą, pagerinti aptarnavimo lygį ir palikti klientams neišdildomą įspūdį.


Medicinos įstaigų aromatizavimas


Medicinos įstaigos turi užtikrinti, kad pacientai jaustųsi komfortiškai ir būtų atsipalaidavę – taip ne tik paskatins juos sugrįžti, bet ir padidins bendrą klientų pasitenkinimą. Žinant medicinos srities specifiką, tai nelengva užduotis. Juk daugelis pacientų lankydamiesi pas dantistą ar gydytoją jaučia nerimą ir įtampą. Aštrus dezinfekcijos priemonių kvapas, tvyrantis klinikų arba ligoninių laukiamuosiuose, dažnai prisideda prie nemalonių pacientus trikdančių pojūčių.
Norėdamos pacientams bei personalui sukurti labiau atpalaiduojančią atmosferą, medicinos klinikos dažnai pasitelkia galingiausią žmogaus jutimą – uoslę. Raminantis levandų ar eukaliptų kvapas sukels tam tikrą emocinį atsaką, taigi laukiamasis nebekels pacientams tokių neigiamų potyrių.