Aromadizainas

Kvapų marketingas - Daugiau nei rinkodaros priemonė

 

Kvapais paremtas prekės ženklo valdymas – tai daugiau nei vien tik malonių aromatų paskleidimas patalpoje. Tai menas, padedantis susieti bendrovės prekės ženklo identitetą, rinkodaros žinutes ir tikslinę auditoriją su tam tikru aromatu, sustiprinančiu šiuos ženklodaros aspektus.

 

Tai gali itin pasitarnauti aplinkoje, kurioje derinami kiti jusles žadinantys stimulai, tokie kaip apšvietimas, garsas ir prabangūs aplinkos akcentai, ir padėti sukurti ilgiau trunkantį emocinį ryšį tarp prekės ženklo ir vartotojo.

 
 

PREKĖS ŽENKLO SUSIEJIMAS SU AROMATU YRA ITIN VEIKSMINGAS BŪDAS UŽMEGZTI GILESNĮ IR PRASMINGESNĮ RYŠĮ SU LANKYTOJAIS, DRAUGE PADEDANTIS PREKĖS ŽENKLUI SUSTIPRINTI KLIENTAMS SIUNČIAMĄ ŽINUTĘ.


Klientai taps laimingesni, jų apsilankymas truks ilgiau

 

Mes padėsime jums pasiekti užtikrintų rezultatų – jūsų klientai ne tik taps laimingesni, bet ir prisimins jūsų prekės ženklą, o jų apsilankymas jūsų parduotuvėje truks ilgiau. Tinkami patalpų aromatizavimo sprendimai gali subtiliai paskatinti vartotojus praleisti daugiau laiko mažmeninės prekybos aplinkoje ir veiksmingai pritraukti lankytojų į jūsų parduotuvę.
Paskleidę išskirtinį aromatą savo patalpose galite sustipinti prekės ženklo identitetą, sukurti puikią aplinką savo klientams, darbuotojams bei svečiams, ir išsiskirti iš savo konkurentų.

 

Daugiau nei rinkodaros priemonė

 

Uoslė yra vienas sudėtingiausių jutimų, nes nosyje esantys uoslės receptoriai tiesiogiai sąveikauja su smegenų dalimi, atsakinga už atmintį bei emocijas.

 

Šis jutimas toks stiprus, jog, lemia net 75 % mūsų kasdienių emocijų. Teigiama, kad šios juslės galią paaiškina glaudus ryšys tarp kvapus fiksuojančios uoslės liaukos ir limbinės sistemos, kuri kontroliuoja emocijas ir atsiminimus.